Kundo

1. Päätä, miten haluat käyttää puhelulokia

Päivitetty

Jotta saisit kaiken irti Kundo Calls -puhelulokista, sinun on päätettävä, miten haluat sitä käyttää.


Olemme määritelleet Kundo Calls -puhelulokikirjauksille neljä peruskäyttötarkoitusta:


  • Puheluiden määrän seuraaminen
    Selvitä asiakaspalvelun käsittelemien puheluiden todellinen määrä.  
  • Puheluiden aiheiden seuraaminen
    Käytä tunnisteita puheluiden aiheiden merkitsemiseen.
  • Kanavien vertaileminen
    Vertaa eri kanavien kautta tulevien yhteydenottojen määriä. Kun käytät samoja tunnisteita kaikissa kanavissa, voit vertailla eri kanaviin tulevien palvelupyyntöjen tyyppejä.  Seuraa, millainen vaikutus asiakastapausten ohjaamisella on eri kanaviin.
  • Tapauksen jatkokäsittely
    Käsittele puhelimitse tulevia yhteydenottoja tehokkaasti. Korvaa Post-it laput ja manuaalinen käsittely Kundon yhteistyö- ja seurantaominaisuuksilla. Käsittele tapaukset samalla tavoin riippumatta siitä, ottavatko asiakkaat/jäsenet yhteyttä sähköpostin, puhelimen, foorumin vai chatin välityksellä.


Strategian valinta ja noudattaminen

Kundo Calls auttaa sinua hyödyntämään puhelinta asiakaspalvelukanavana. Ensin sinun on päätettävä, mihin tarkoitukseen haluat Kundo Callsia käyttää.

  • Haluatko lisätä ymmärrystäsi puhelinpalvelusta asiakaspalvelukanavana? Kundo Callsin avulla voit selvittää, paljonko puheluita asiakaspalvelu ottaa vastaan ja mitä puhelut käsittelevät. Tieto voi synnyttää arvokkaita oivalluksia, joilla on vaikutuksia sekä työskentelytapoihisi että kanavastrategiaasi.
  • Haluatko virtaviivaistaa asiakastapausten käsittelyä? Unohda muistilaput ja manuaaliset prosessit ja varmista, että tapaukset käsitellään samalla tavalla riippumatta siitä, vastataanko niihin sähköpostitse vai puhelimitse.
  • Haluatko nähdä, millainen vaikutus foorumisi markkinoinnilla tai esimerkiksi tietopankin itsepalvelumateriaalien muutoksilla on puhelumääriin ja puheluiden aiheisiin? Ehkä onnistut vähentämään saapuvien puheluiden määrää.

Voit valita jonkin seuraavista strategioista sen mukaan, miten haluat Kundo Calls -puhelinpalvelun käytön vaikuttavan:

  • Kirjaa kaikki saapuvat puhelut. Tee näin, jos haluat vertailla saamiesi puhelujen aiheita muiden kanavien aiheisiin.
  • Kirjaa tietyntyyppiset saapuvat puhelut. Tämä voi olla hyödyllistä, jos yrität esimerkiksi vähentää tiettyjen aiheiden ympärillä käytävien keskustelujen määrää. 
  • Kirjaa vain puhelut, jotka vaativat jatkokäsittelyä. Näin voit hoitaa puhelimitse vastaanottamasi tapaukset sujuvasti Kundon tehokkaita yhteistyö- ja seurantaominaisuuksia käyttämällä.
warning Created with Sketch.