2. Määritä Help Centerin perusasetukset
Täällä voit määrittää Help Centerin perusasetukset, kuten nimen, kielen ja näkyvyyden verkossa.
- Napsauta sinisen palkin kolmea viivaa.
- Valitse haluamasi Help Centerin Asetukset.
- Valitse Perusasetukset.
- Täytä näkymä tarpeen mukaan:
Help Centerin nimi: Minkä niminen Help Centerin pitäisi olla? Antamasi nimi näkyy aloitussivulla.
Yrityksen nimi: Yrityksesi nimi, joka näkyy myös oppaiden lähettäjänä.
Hakukentän teksti: Tämä teksti näkyy hakukentässä, jota vierailijat käyttävät oppaiden etsimiseen. Esimerkiksi Hae usein kysytyistä kysymyksistä.
Yhteydenottolomakkeen sähköpostiosoite: Tämä on osoite, johon sähköpostit lähetetään, jos päätät käyttää yhteydenottokanavana sähköpostilomaketta.
Kuvaus: Tämä teksti näkyy, kun julkaiset Help Centeriin johtavan linkin esimerkiksi sosiaalisessa mediassa tai hakukoneissa.
Help Centerin verkkotunnus: Help Centerisi verkko-osoite. HUOM! Tämä verkkotunnus näkyy asiakkaalle, jos et lisää integrointia tai käytä aliverkkotunnusta.
Kieli: Help Centerissä käytettävä kieli.
Foorumi: Voit yhdistää Help Centerin Kundo foorum moduuliin, jolloin Help Centerin hakutoiminto hakee myös foorumista.
Luokat: Älä valitse ruutua ”Näytä oppaat aloitussivulla”, jos haluat tiiviimmän Help Centerin, joka vaatii vähemmän sivun vierittämistä. Jos päätät näyttää oppaat, vierailija näkee kunkin luokan alla kolme opasta. Tämä tarkoittaa, että kaikki foorumin ja yhteydenottokanavien kysymykset päätyvät alemmas sivulle.
Hakukonenäkyvyys: Help Centerisi näkyvyys esimerkiksi Google-hakujen yhteydessä.