3. Luo yhteydenottokanavat kysymyksille ja palautteelle
Yhteydenottokanavat viittaavat muihin viestintäkanaviin. Yhteydenottokanava sijoitetaan oppaan alle tai Help Centerin aloitussivulle, jotta lukijat voivat lähettää kysymyksiä tai antaa palautetta. Yhteydenottokanavaksi voi lisätä esimerkiksi sähköpostiosoitteen, puhelinnumeron tai foorumin.
Lisää yhteydenottokanava:
- Napsauta sinisen palkin kolmea viivaa.
- Valitse oikean Help Center kanavan Asetukset.
- Valitse Yhteydenottokanavat.
- Valitse yhteydenottokanava (esim. sähköposti, chat, foorumi) ja täytä kaikki valintaan liittyvät kentät.
- Tallenna!
Tällä sivulla päätät myös, miten yhteydenottokanavat näytetään ja miten ne toimivat
Opassivujen otsikko: Määrittää otsikon, joka näkyy oppaan alla näytettävien yhteydenottokanavien yläpuolella.
Valitse näkymä: Valitse, että yhteydenottokanavat näkyvät aina oppaiden alla tai että ne näytetään vain, kun asiakas antaa oppaalle palautteeksi alapeukun.
Aloitussivun otsikko: Määrittää aloitussivun yhteydenottokanaville otsikon.
Aloitussivun teksti: Tähän voit lisätä tietoja, jotka vierailijan on hyvä tietää, esimerkiksi aukioloajat, odotettavissa oleva vastausaika jne.