Kundo

3. Määritä syöteasetukset

Päivitetty

Määritä chatille haluamasi yleiset asetukset Syöteasetukset-välilehdessä. Pääset määrittämään syötteen asetuksia napsauttamalla oikeassa yläkulmassa olevaa valikkopainiketta (ruutu, jossa on kolme vaakaviivaa). Napsauta valikkoa ja määritä chat valitsemalla ”Asetukset”.


  • Näytä käyttäjän profiilikuva:
    Määritä, haluatko profiilikuvasi näkyvän, kun vierailija haluaa keskustella kanssasi.
  • Salli käyttäjien jonotus
    Voit myöhemmin määrittää, kuinka monta chattia kukin asiakaspalvelija voi käsitellä samanaikaisesti. Jos otat tämän asetuksen käyttöön, kävijät voivat jonottaa seuraavaa vapautuvaa asiakaspalvelijaa.
  • Näytä chat-painike silloinkin, kun asiakaspalvelijaa ei ole käytettävissä
    Tämän asetuksen avulla voit pitää chat-painikkeen näkyvissä aina. Näin asiakkaasi voivat lähettää sinulle viestejä silloinkin, kun chat on suljettu. Alla olevan ruudun kautta voit määrittää, mihin sähköpostiosoitteeseen viesti toimitetaan.
  • Vierailija voi lähettää kuvia ja tiedostoja:
    Voit määrittää, onko vierailijalla on mahdollisuus lähettää chatissa valokuvia ja tiedostoja. Käyttäjänä sinulla on aina mahdollisuus lähettää kuvia ja tiedostoja vierailijalle.
  • Vierailijan on annettava nimi ja sähköpostiosoite keskustellakseen:
    Voit valita, voiko vierailija keskustella kanssasi nimettömänä vai onko hänen annettava nimensä ja sähköpostiosoitteensa.
  • Chat-asistentin esittämät ehdotukset:
    Jos olet ostanut myös Kundo Forumin tai Help Centerin, voit yhdistää nämä chattiin Kundon chat-avustajan avulla. Yhdistämisen jälkeen chat näyttää ehdotuksia viesteistä, jotka vastaavat asiakkaasi kysymystä, jolloin toistuviin kysymyksiin vastaaminen helpottuu. Asiakas voi halutessaan hylätä nämä viestit ja sen sijaan keskustella kanssasi.
  • Tallenna anonyymisten keskustelujen sähköpostiosoite:
    Nimettömissä keskusteluissa vierailijan ei tarvitse antaa sähköpostiosoitettaan keskustellakseen kanssasi. Vierailija voi kuitenkin lähettää chatin itselleen ja antaa tätä varten sähköpostiosoitteensa keskustelun lopussa. Voit halutessasi tallentaa kävijän sähköpostiosoitteen näissä tilanteissa.
  • Poista keskustelutiedot automaattisesti:
    Voit määrittää, että keskustelutiedot poistetaan automaattisesti tietyn ajan kuluttua keskustelun päättymisestä. Huomaa, että aikarajaa vanhemmat keskustelut poistetaan. Käsiteltyjen keskustelujen lukumäärää koskevat tilastot ovat kuitenkin edelleen käytettävissä.
    Huomaa, että Kundo tallentaa IP-osoitteen ja keskustelulokin sekä lähettäjän nimen ja sähköpostiosoitteen, jos vaadit niiden lisäämistä keskustelun aloittamiseksi.
  • Automaattisen poistontoiminnon viive:
    Täällä määrität, kuinka monen päivän jälkeen haluat, että tiedot poistetaan Kundosta. ”Poista keskustelutiedot automaattisesti” on otettava käyttöön, jotta määritys toimii.
  • Keskustelujen enimmäismäärä käyttäjää kohti:
    Voit rajoittaa käyttäjän samanaikaisesti käsittelemien keskustelujen määrää. Käyttäjä voi tämän jälkeen määrittää keskustelujen lukumäärää koskevat henkilökohtaiset asetuksensa omassa profiilissaan. Henkilökohtainen asetus on siis ensisijainen.
  • Kirjaa kaikki ulos automaattisesti
    Tämän ominaisuuden avulla voit kirjata kaikki työtoverisi automaattisesti ulos chatista. Voit käyttää asetusta varmistaaksesi, että chat todella sulkeutuu työpäivän päätteeksi.
  • Kirjaa ulos asiakaspalvelija, joka ei vastaa keskusteluun
    Kun asiakaspalvelijalle on Kundossa jaettu keskustelu, hänellä on 30 sekuntia aikaa vastata keskusteluun, ennen kuin keskustelu siirretään seuraavalle käytettävissä olevalle asiakaspalvelijalle. Jos henkilö ei vastaa keskusteluun näiden 30 sekunnin kuluessa, hänet voidaan kirjata ulos automaattisesti, niin ettei useampia keskusteluja jää ilman vastausta.
warning Created with Sketch.