4. Lisää tekstit chattiin
Päivitetty
Chatissa on paljon kiinteitä tekstejä, jotka on ensin määritettävä.
Chatin tekstit löytyvät napsauttamalla oikeassa yläkulmassa olevaa valikkopainiketta (ruutu, jossa on kolme vaakaviivaa). Napsauta valikkoa ja valitse chatti ja sen ”Asetukset”.
- Chat-kanavan sisäinen nimi:
Nimi, joka näkyy hallintapaneelissa. Näkyy sisäisesti työntekijöille. - Chat-kanavan julkinen nimi:
Keskustelun yläosassa vierailijoille näkyvä nimi. Katso alla olevan kuvan kohta 1. - Yrityksen nimi:
Koko chatin lähettäjä; yritys, jonka kanssa asiakas keskustelee. - Tervetuloteksti:
Teksti, joka tulee näkyviin vierailijan napsauttaessa chat-painiketta tai chatin avautuessa automaattisesti. Katso alla olevan esimerkin kohta 2. - Tervetuloteksti, kun palvelussa on jonoa:
Jos olet päättänyt ottaa jonotustoiminnon käyttöön syöteasetuksissa, voit lisätä chattiin erityisen tervetuloviestin, joka ilmoittaa, että chat on auki mutta että sinne on jonoa. - Teksti jonossa:
Jos kysyjä päättää asettua jonoon, hän näkee paikkansa jonossa sekä tähän kirjoittamasi viestin. - Ilmoitus, kun chat on suljettu:
Syöteasetuksissa voit määrittää, näytetäänkö chat, vaikka yksikään asiakaspalvelija ei olisi kirjautunut keskusteluun. Tämä teksti mahdollistaa erityisen tervetuloviestin lisäämisen. Kysymysten esittäjät näkevät tämän ruudun, jos olet yhdistänyt keskustelun Help Centeriin tai foorumiin tai jos syöteasetuksissasi on määritetty, että vierailijat voivat esittää kysymyksiä sähköpostitse chatin kautta. - Kysymysruudun teksti
Tämä teksti näkyy ruudussa, johon käyttäjä voi kirjoittaa kysymyksensä chatin avautuessa. - Aloitusviesti:
Ensimmäinen viestisi, jonka asiakas näkee aloitettuaan keskustelun.