Kundo

2. Aktivoi vastaanottoilmoitus ja tikettinumero

Päivitetty

Vastaanottoilmoituksen lähettäminen asiakkaalle ja tikettinumeron aktivointi.

Asiakkaalle lähetetään vastaanottoilmoituksen, kun otat vastaan asiakkaalta saapuvan sähköpostiviestin. Vastaanottoilmoituksessa voidaan ilmoittaa esimerkiksi odotettu vastausaika, aukioloajat, muut yhteydenottokanavat ja mahdollinen tikettinumero. Tämän ominaisuuden käyttö on valinnaista.

Voit ottaa vastaanottovahvistuksen käyttöön seuraavasti:




  1. Napsauta sinisen palkin valikkoa (kolmea viivaa).
  2. Valitse haluamasi sähköpostikanavan Asetukset.
  3. Valitse Vastaanottoilmoitus ja tikettinumero.
  4. Valitse Ota vastaanottovahvistus käyttöön.
  5. Lisää aihe kohtaan Vahvistusilmoituksen aiherivi.
  6. Kirjoita haluamasi teksti kohtaan Vahvistusilmotuksen teksti.


Suosittelemme käyttämään pikakomentoja, jotka hakevat tietoja ja syöttävät ne automaattisesti vastaanottoilmoitukseen:

  • {title} lisää asiakkaan sähköpostin aiherivin
  • {text} lisää kopion asiakkaan sähköpostiviestistä
  • {name} lisää asiakkaan nimen
  • {ticket} lisää tikettinumeron (aktivoi tikettinumero kuten alla).


Tikettinumero


Voit aktivoida tikettinumeron seuraavasti:



Voit määrittää sähköpostiosoitteita, joille ei lähetetä vastaanottovahvistusta, luomalla poikkeuksen. Poikkeuksia kannattaa luoda esimerkiksi Kundossa vastaanotetuille sisäisille sähköposteille. Lisää sähköpostiosoitteet, joille ei lähetetä vahvistusta. Jos haluat laajentaa suodatusta, voit käyttää asteriskia (*). Se on niin sanottu jokerimerkki, joka vastaa mitä tahansa merkkiä tai merkkejä. Esimerkiksi *@yritys.fi sulkee pois kaikki yrityksen sähköpostit.

warning Created with Sketch.