4. Aseta aukioloajat ja vastausajat
Päivitetty
Kundossa voit asettaa aukioloajat ja määrittää odotetun vastausajan. Tämä mahdollistaa, että saat:
- aukioloaikoihin perustuvia vastausaikoja koskevia tilastoja
- muistutuksia, jos johonkin sähköpostiin vastaaminen on kestänyt liian kauan määrittämiisi vastausaikoihin verraten.
Tilastot mittaavat kolmea asiaa:
- Odotusaika hetkestä, jolloin saat sähköpostiviestin asiakkaalta, siihen asti, että olet vastannut asiakkaalle. Odotusaika ei ota huomioon esimerkiksi iltoja ja viikonloppuja, vaan siihen lasketaan kaikki vuorokauden tunnit.
- Vastausaika ottaa huomioon vain aukioloaikasi ja antaa näin totuudenmukaisemman kuvan vastausajoistasi. Toisin sanoen vastausaika ilmaisee, kuinka nopeasti reagoit yhteydenottoihin työaikasi puitteissa.
- Prosenttiosuus sille, kuinka moneen tapauksista on vastattu odotuksenmukaisen vastausajan sisällä.
Aukioloaikojen ja odotetun vastausajan asettaminen:
- Napsauta sinisen palkin valikkoa (kolmea viivaa).
- Valitse haluamasi kanavan Asetukset.
- Valitse Vastausajat.
- Lisää aukioloajat.
- Lisää odotettu vastausaika. Jos odotettu vastausaika on esimerkiksi 16 tuntia, vastaus on annettava 16 aukiolotunnin kuluessa. Yhteydenoton viereen ilmestyy hallintapaneelissa varoituskolmio, jos siihen ei vastata odotuksenmukaisen vastausajan kuluessa.