3. Luo valmiit vastaukset
Päivitetty
Työn tehostaminen ja vastausten laadun varmistaminen valmiiden vastausten avulla
Valmiit vastaukset ovat loistava tapa tehostaa työskentelyä. Ne lyhentävät vastausaikoja ja varmistavat palvelun tasavertaisen laadun vastaanottaessasi toistuvia kysymyksiä! Valmiita vastauksia voi lisätä helposti viestien kirjoittamisen yhteydessä, ja ne ovat kanavan kaikkien käyttäjien käytettävissä.
Valmiiden vastausten luominen postilaatikossa:
- Napsauta sinisen palkin valikkoa (kolme viivaa).
- Valitse sähköpostikanavan ”Asetukset”.
- Valitse ”Valmiit vastaukset” vasemmalla olevasta valikosta, jolloin sinut ohjataan tänne:
- Nimi on vastauksen sisäinen nimi, joka kertoo sinulle, mistä on kyse. Anna vastaukselle mahdollisimman selkeä otsikko, jotta kaikki käyttäjät löytävät vastauksen helposti hakutoiminnolla sähköposteihin vastatessaan. Jos skrollaat hieman alaspäin, näet kaikki valmiit vastaukset. Voit muokata tai poistaa näitä aiemmin luotuja vastauksia.
Vastaukset ovat aakkosjärjestyksessä, joten vastaukset kannattaa ryhmitellä nimen alkuun lisättävän avainsanan tai numeron perusteella. Näin löydät helposti samaa aihetta käsittelevät vastaukset. Katso alla oleva kuva! - Muotoile valmis vastaus. Kuva näyttää, miten muokkaustyökalut (lihavointi, luettelomerkit, kuvien tai tiedostojen lisäys jne.) auttavat selkeiden ja hyvien vastausten laatimisessa. Jos sinulla on Forum-moduuli, voit yhdistää vastauksesi myös foorumin keskusteluihin.
- Muista tallentaa muutokset!
Valmiit vastaukset löytyvät Kundon sähköpostin muokkaustyökaluista.